Граждани пишат оценки на общинари

16/10/2022 13:25 0 Коментирай

Въведоха иновативна за общинските администрации система за измерване удовлетвореността от качеството на административното обслужване.

Гражданите имат възможност да им поставят оценки. Недоволните от общинарите в Банско подават сигнали в различни платфрми, определени от кметския екип.

Основната цел е въз основа на оценявате, банскалии и жителите в общината да получават качествено административно обслужване, намаляване слабостите в работата на съответните отдели и чиновници. Обещава се предприемане на действия за отстраняване на прояви на лошо администриране, подобряване на работата на администрацията и изграждане на ефективна комуникационна връзка между потребителите и администрацията, сочат от Община-Банско.

След подадени сигнали потребителите на административни услуги ще получават лично вайбър съобщение, чрез което, само с две кликвания, ще могат да дадат точна обратна връзка как са обслужени. Системата дава възможност да се проследи клиентът от кой конкретен служител е бил обслужен и как го е оценил. Проучванията ще се правят на случаен принцип и за момента са приложими за потребители, които използват вайбър.

Останалите начини за измерване на удовлетвореността са попълване на хартиена анкета в Центъра за административно обслужване. Може и в сайта на Общината в раздел "Сигнали и похвали", а също и на имейла info@bansko.bg. Не е за пренебрегване и „Горещ телефон“ 0749/88622.

 

Напиши коментар

Коментари

  1. Няма добавени коментари!

Социално

новини благоевград facebook