Мними служители на ЧЕЗ събират такси

29/04/2018 19:33 0 Коментирай

От ЧЕЗ информират, че за зачестили сигнали от клиенти, мамени от мними служители.

От дружеството призовават при всяко съмнение за злоупотреби, корупционни практики и други нередности, потребителите да се свързват с органите на МВР, съобщават от пресцентъра на ЧЕЗ.

Всеки служител на ЧЕЗ е длъжен при поискване да се легитимира със своята служебна карта, която съдържа трите имена, длъжността и снимка. На гърба й има телефонен номер, на който клиентите могат да проверят самоличността на служителя. При отказ да се предостави картата, потребителят има право да поиска съдействие от полицията.

Клиентите могат да се свържат с дружествата на ЧЕЗ и да получат информация на денонощен на телефон 0700 10 010 или на имейли: klienti@cez-rp.bg по въпроси, касаещи дейността на „ЧЕЗ Разпределение България“ АД и info@cezelectro.bg, по въпроси, касаещи дейността на „ЧЕЗ Електро България“ АД.

Компанията призовава потребителите да бъдат бдителни и да не извършват плащания за услуги на ЧЕЗ извън определените за целта места

Констатираните опити за измами са извършени чрез съмнителни електронни писма, изпратени от адреси, които нямат общо с корпоративните имейли на компаниите от ЧЕЗ в България, и касаят събиране на несъществуващи задължения.

ЧЕЗ предупреждава своите клиенти, че не събира лични данни по телефон и че всички заплащания за услуги, предоставяни от компаниите от Групата ЧЕЗ в България, се извършват по установените за това начини и никога извън определените за целта места – клоновете на Български пощи, касите на "Изипей", „ФастПей“, чрез електроните канали на „Ипей“, „Трансакарт“, „Айкарт“, CASHTERMINAL, на ATM терминали и по банков път. 

Напиши коментар

Коментари

  1. Няма добавени коментари!

Социално

новини благоевград facebook