Огромен скат забавя лот на АМ "Струма"
Агенция "Пътна инфраструктура" обяви в каква фаза е строителството на най-дългия тунел "Железница" на АМ "Струма".
Готова е хеликоптерната площадка край съоръжението. Площадката е около южната тръба на тунела.
В момента се правят козирките на двете тръби. Вътре трябва да има вентилационни и аварийни изходи, както и проходи за смяна на платната при евентуален инцидент, за автомобили и за пешеходци.
От север и откъм Благоевград двата виадукта, минаващи над железопътната линията София – Кулата, Е-79 и река Струма, са напълно готови отдавна са готови. Свързването с ЛОТ 2 на автомагистралата, свършващ след Благоевград, все още е проблем заради затварящия двете платна скален къс, отстоящ само на 800 метра от края на ЛОТ-а или на 97-и километър. Преди него има огромен скален и терасиран скат, който обаче е проблемен заради това, че не е укрепен и има опасност от свличане.
Коментари