"Тайни клиенти" в центровете на ЧЕЗ

21/01/2019 16:04 0 Коментирай

Проучване "Таен клиент" в ЧЕЗ Електро оценява качеството на обслужване на гражданите в Югозапада.

 

През изтеклата година на информационната линия 0700 10 010, са постъпили 243 337 обаждания. 91 процента от тях са към оператор и са приети до 25-тата секунда.

Средната продължителност на разговорите е 02:41 минути – време, за което клиентите получават обслужване и исканата информация. В над 98 % от случаите клиентският въпрос се решава при първия контакт.

В 77,1 процента от обажданията е търсена информация, свързана със задължения, срокове и места за заплащане на сметките. Потребителите използват телефонно обаждане и за да се информират за предлаганите от „ЧЕЗ Електро България“ АД услуги, както и да заявят използването им.

Най-често заявяваната услуга по телефона е „проверка на сметка“. През изминалата година броят на приетите заявления за проверка на сметка надвиши 57 000 души, отчетоха от ЧЕЗ.

 

Напиши коментар

Коментари

  1. Няма добавени коментари!

Социално

новини благоевград facebook