"Тайни клиенти" в центровете на ЧЕЗ
Проучване "Таен клиент" в ЧЕЗ Електро оценява качеството на обслужване на гражданите в Югозапада.
През изтеклата година на информационната линия 0700 10 010, са постъпили 243 337 обаждания. 91 процента от тях са към оператор и са приети до 25-тата секунда.
Средната продължителност на разговорите е 02:41 минути – време, за което клиентите получават обслужване и исканата информация. В над 98 % от случаите клиентският въпрос се решава при първия контакт.
В 77,1 процента от обажданията е търсена информация, свързана със задължения, срокове и места за заплащане на сметките. Потребителите използват телефонно обаждане и за да се информират за предлаганите от „ЧЕЗ Електро България“ АД услуги, както и да заявят използването им.
Най-често заявяваната услуга по телефона е „проверка на сметка“. През изминалата година броят на приетите заявления за проверка на сметка надвиши 57 000 души, отчетоха от ЧЕЗ.
Коментари